KUMPPANUUSSTRATEGIA – workshop

Onko yhteistyökumppanien hankkiminen kamarille haastavaa? Meneekö sormi suuhun, kun mietit, miten yrityksen saisi kiinnostumaan? Mitä vastaat, kun toinen osapuoli kysyy, miksi yrityksen pitäisi sijoittaa rahaa nuorkauppakamaritoimintaan?

 

Tässä workshopissa pohdimme oman kamarisi strategian pohjalta keinoja, joiden avulla kartoitat juuri oikeat yhteistyökumppanit sinun kamarillesi sekä miten pidät yhteistyökumppaneista huolta. Tarjoamme konkreettiset työkalut ja seurannan. Toisin sanoen aloitat työstämään kamarillesi kumppanuusstrategiaa.

 

Workshop on suunnattu puheenjohtajille, varapuheenjohtajille, yhteistyökumppanivastaaville ja niille, jotka haluavat kehittää strategiatietoisuuttaan ja saada sitä kautta kamarille samanhenkisiä ja pitkäaikaisia yhteistyökumppaneita.

 

Kouluttajina Lahen tulevaisuus, BUS Sonja Nurmi, vuoden kouluttaja Jussi Ahonen (sekä lahtelainen myyntimies Klaus Sippel, mikäli asiakastapaamisiltaan paikalle ehtii)

#SDG17